03 maj 2013

Norrland

Som jag skrivit om innan så ska jag till Norrland i juni. För första gången i mitt liv ska jag besöka dessa djupa skogar där björnar och andra underbara djur lever. En hel vecka med fyra andra andligt medvetna kvinnor. Massor av tid för att bara utforska och ta kontakt med dem som kan finnas där i skogarna, vattnet och bergen. 

Under veckan så tänkte jag ta en dag och ta emot lite folk som vill prova på vad jag och Häxans Hus har att erbjuda. Jag jobbar ju mycket med väsenkommunikation men eftersom jag inte än känner dem som bor på denna plats och inte fått deras medgivande att jobba så där så får det bero till nästa gång men jag har ändå satt ihop ett dagschema med tre aktiviteter som jag bjuder in dem som är nyfikna till.

 

27 Juni i Gimåfors ca 6 mil från Sundsvall

Tre aktiviteter kommer jag att bjuda på denna dag. Du kan välja att ta del i en eller flera, det är helt valfritt.

Lägg märke till att du bokar plats via mejl haxanshus@gmail.com senast den 21/6


kl 14.00 – 17.00

Tidigare liv meditation och grupphelande – i den här övningen leder jag er tillbaka till en plats och en tid där ni levde ett tidigare liv. Detta är ingen regression utan en meditation där vi gör ett besök där du utifrån ser utan att nödvändigtvis uppleva det du upplevde i detta liv. Detta kan ge en uppfattning om oläkta sår eller saker som du behöver se närmre på men också ses som en spännande upptäcktsresa i din förtid. Efteråt ges tid för den som vill dela med sig och få hjälp med tankar kring sin upplevelse.

Efter meditationen gör vi tillsammans ett grupphelande där vi alla hjälps åt att ge helande energier till varandra och även till vår vackra Moder Jord.

Vi börjar 14:00 och beroende på hur många ni blir så tar det 2-3 timmar
Max antal platser:12
Din investering 150: -


kl 18.00 – 21.00

Trumresa – en form av djup meditation där Du med hjälp av trummans ljud reser mellan världarna. Syftet med resan denna dag är att få svar på någon fråga som vi bär på.

Jag använder mig av världsträdet som utgångspunkt och kommer berätta lite om detta innan vi sätter igång. Jag kommer också ingående berätta om hur ni ska gå till väga för att alla ska få ut det mesta av upplevelsen så man behöver absolut inte ha rest innan för att vara med. Alla är välkomna nybörjare så väl som den som är mer erfaren.

Vi börjar 18:00 och beroende på hur många ni blir så tar det 2-3 timmar
Max antal platser:12
Din investering 150: -


22.00 – gryningen

Utesittning i grupp – att sitta en natt i skogen och bara lyssna och lära vad skogen och de som bor där vill lära oss är för många en ny och intressant upplevelse. Ett sätt att möta sina egna rädslor och hitta insikt både om sig själv och om andra ting. Varje upplevelse är unik och personlig.

Jag kommer att inleda med att vi sitter kring elden och talar om utesittningen i tradition och praktik. Sedan kommer ni att vandra iväg och göra er egen sittning genom natten då jag hela tiden håller elden vid liv, håller uppe energierna och finns som stöd för den som behöver. På morgonen återsamlas vi vid elden och pratar igenom upplevelser som ni vill dela och sedan skiljs vi åt.
Tänk på att det kan kännas kallt att sitta ute en hel natt så ta varmt på dig.

Vi börjar 22:00 och avslutar på morgonen
Max antal platser:12
Din investering 150: -


Om du vill delta i alla tre evenemangen så får du mängdrabatt och betalar bara 400: -

För att slippa hantera kontanta pengar vill jag gärna att Du sätter in pengarna på mitt BankGiro 107-8989 och märker inbetalningen med ditt namn.

När du anmält ditt intresse till min mejl haxanshus@gmail.com så skickar jag exakt information om var vi samlas och liknande.

Har du frågor så får du självklart skriva och fråga.

Hoppas vi ses // Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar