02 oktober 2012

Nu öppnar webbutiken

Jag har varit lite frånvarande ett tag och det har sin förklaring i att jag jobbat på en webbutik som är ett av leden i mitt projekt, Häxans Hus. Häxans Hus har målet att bli ett helt koncept innehållande fysisk butik, webbutik, kurser, inspiration, örtagård, växthus osv. Allt detta tar tid, vissa saker längre än andra. Och nu är webbutiken, som den ser ut idag, klar. Den kommer antagligen att förändras med tid, tankar och behov men just nu är den så här.

Håll till godo och om ni vill så skriv gärna och berätta vad ni tycker, om ni saknar något eller har annan konstruktiv kritik. Jag är bara en och att ta del av andras tankar brukar vara mycket givande.

Här finns Butiken som ju naturligtvis också heter Häxans Hus. Välkommen in!


8 kommentarer:

  1. Supertjusigt! Jag tycker bara att det ser fullkomligt strålande ut!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående skrivare, helt underbart...:) Enkel, tydlig och lättnavigerad...tre viktiga aspekter för mig när jag är på jakt efter något.
    Önskar dig stort LYCKA TILL med dina mål och ser fram emot att kanske få se dig i framtiden på någon marknad.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Tack fina Månstråle.
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Jo, jag kom på en sak som jag saknade...och det är info om vad träslag runorna och trollstavarna är gjorda av, fast det kan man ju iofs maila och fråga om...:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina tankar. Jo, visst kan man höra av sig och fråga men självklart är det bättre att jag skriver direkt. På runorna står det faktiskt Bok under finns i följande utförande. Tanken är fler olika träslag med tiden. Fick lite tankar kring just stavarna från annat håll också igår och självklart ska jag se över beskrivningen. Det var ju därför jag bad er att ge feedback för att många ser mer än en;)Det är lätt att bli blind när man skrivit mycket.
      Kram Linda

      Radera
  5. Sv: Ja, jag såg det nu *rodnar*...Jaja, det första man blir blind på är ögonen...;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi, sånt händer alla ibland.
      Kram

      Radera