02 juni 2020

Tankar kring en fråga

Den senaste tiden har jag fått samma fråga så många gånger att jag satte mig ner och mediterade på den idag. Jag tror ju absolut att något som upprepar sig så är viktigt. 

Frågan som jag fått flera gånger när jag talat med kunder om att jag är häxa är "vad är du bäst på?" 

Jag gör ju en massa saker i min häxgärning så frågan tycktes mig först svår att svara på, men jag kom till insikt i meditation idag. Jag tror att det jag är bäst på är att hjälpa andra att hitta sitt eget ljus så att de blir tydliga för sig själv och för andra. Så att de förstår vem de är och vad de kan. Att få ta någon vid handen och visa denne redskap som gör det möjligt att hitta vägen till sin egen utveckling och att sedan se hur stark hen blir är så värdefullt. 

Vad är du bäst på?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar