20 mars 2020

Kära medvandrare, syskon i Moder Jords barnaskara, helare av alla slag.

Jag ser hur världens rädsla slår sina klor i fler och fler. Jag ser det både med viss förvåning och samtidigt utan förvåning. Jag förstår, på en nivå, rädslan som kommer när kunder/klienter uteblir, event tvingas ställas in, föreläsningar avbokas osv. Jag är också där med mitt företag. Jag har inte heller någon inkomst just nu.

Men jag vägrar att ge efter för rädslan som säljs just nu. Vägrar att skriva inlägg som handlar om att om inte någon snart handlar så kommer mitt företag att gå i konkurs. Det är det monetära, världsliga sättet att se på det. Men vi som jobbar som häxor, healers, völvor, shamaner, ljusarbetare, spåkvinnor, magiker, änglapratare osv, följer inte vi ett annat flöde? Tror vi inte på en större verklighet än denna lilla tillfälliga ekonomiska situation vi är i?

Jag jobbar med det jag gör för att jag inte kan göra något annat. Jag är sedan dag ett övertygad om att Moder Jord, Universum, mina Guider, Förmödrar och förfäder, Andarna osv håller mig. Att om jag gör det jag är menad att göra så kommer allting att ordna sig.

Jag tänker att i en galen värld så behövs det en trygg plats, en sund röst. Låt oss vara denna plats och denna röst. Låt oss inte prata om det som inte fungerar utan fokusera på det som är viktigt och uppbyggligt.
Det är vårdagjämning idag. I morgon är ljuset större än mörkret. Låt oss använda den energin för att göra allt vi kan i denna situation. Hela och älska våra medvandrare, det som vi sattes här att göra.

Kärlek till er alla // Linda Brækhus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar