16 januari 2014

God dag så här i fullmånetid. Känner mig alldeles påverkad, som vanligt, av den och har inte sovit många timmar i natt men det funkar ändå på nåt sätt. Tänker att det kan vara en perfekt natt den natt som kommer att göra magi för att få rullning på lite saker som behöver en knuff. Ny måne på nytt år... trots att jag inte riktigt köper konceptet tid så tilltalar detta mig och månen som är full är ju inget människopåfund ;)

Det händer så mycket nu att jag knappt hinner med att skriva men lite då och då försöker jag i alla fall titta in. I tisdags hade jag åter igen trumresa här vid min eldplats och det gick så bra. Alla deltagarna var så fina :) Mina vänner i skogen hjälpte till och stöttade upp med sång som flera i gruppen hörde. Det är så roligt att så många vill komma hit och att de alla så helhjärtat deltar i det som sker. Nästa trumresa är bokad till den 11/2 men eftersom den var fulltecknad redan efter ett par timmar så tänker jag lägga ut fler datum ganska snart. Om du är intresserad av att hänga på antingen en trumresa eller något annat så finns de flesta sakerna som är planerade omskrivna på min facebooksida och/eller på webbsidan.

Annat kul som sker är att jag blivit ombedd att delta vid ett evenemang i min hemkommun den 25/3 där Göingehäxan Ann Jönsson ska föreläsa och sedan efteråt så vill de att jag ska ställa upp på en intervju som den lokala häxan i sammanhanget liksom. Om du är nyfiken och skulle vilja komma så finns här all info.

För nån vecka sedan fick jag en förfrågan om jag vill ställa upp för en intervju till ett radioprogram men där är inte allt klart ännu så det får jag berätta mer om sedan.

Sammanfattningsvis, livet är en underbar gåva som måste levas fullt ut och jag är så tacksam att jag insett det.

Lev väl // Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar