21 mars 2013

Häxkurs i sommar

Mina fina vänner eftersom i alla fall mitt liv ibland har en tendens att gå så snabbt att jag lätt glömmer bort viktiga saker så tar jag mig friheten att göra ett kort påminnelse inlägg :) utifall ni lider av samma "åkomma" som jag. Jag vill med detta lilla inlägg passa på att påminna om att om ni är intresserad av att vara med på någon eller några av de häxkurser som jag och Sofia håller i de Skånska skogarna i sommar så kan ni fram till den 31/3 få ta del av det vi kallar Early bird pris, som innebär 400:- rabatt / kurshelg.
Här finns all information
Kram och hoppas vi ses i sommar, Linda

2 kommentarer:

  1. Hejsan!Vad kul att jag råkade trilla in på en häxblogg, jag är själv helt nybörjare och är mer på stadiet att jag läser mycket om magi och dylikt just nu, är ingen utövare ännu, men vill gärna lära mig så mycket det går om detta. Ptja, ville väl bara meddela det...Mvh/Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker också det var kul att du trillade in. Hoppas du hittar nåt intressant och att du kommer tillbaka. Kram Linda

      Radera