22 november 2012

Oj oj oj, bråda tider :)

Just nu håller jag på och skapar så mycket att det inte blir mycket tid över till allt annat. Men att skapa är kul och stärkande för min själ så det är bara positivt. Och hänga på nätet, det kan man ju göra nån annan gång.

Idag har jag sytt påsar till de runor som jag tillverkat och tidigare i veckan har jag gjort ormar och annat kul. Ta foto på en del grejor har jag också hunnit med och även om jag på inget sätt är bra på att fotografera så blev jag ganska nöjd med resultatet som nu är upplagt i webbutiken.




        så här blev det...


Det är precis som att man går in i en annan dimension och när man skapat klart, ja då har ofta hela dagen gått utan att man kan begripa hur. Men det som fyller mig efter sådana dagar är ett otroligt lugn och en känsla av att jag är ett med allt och att jag funnit min plats på jorden... Så jag känner mig lyckligt lottad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar