12 februari 2019

Trumdagar - Hitta ditt förhållande till trumman

Extrapris för mina bloggläsare! Gäller t om den 28/2 eller så länge det finns platser kvar.
Om du skriver "BLOGGLÄSARE" i din bokning av kursen så får du 500:- rabatt på kursavgiften. (kan ej kombineras med andra erbjudande)

30 – 31 mars 2019 11.00 – ca 17.00 varje dag
Kursledare Linda Brækhus - Häxans hus
Medhjälpare Signe Månsson

Jag jobbar med trummans trans för att resa efter sanningar, resa i kroppen och resa i tid och rum. Mycket intuitivt, flytande på energierna.
Trummans vibrationer hjälper mig i helandet, seendet, kontakten med Moder Jord och så mycket mer.

Dessa dagar kommer vi att jobba på att hitta vårt eget förhållande till trumman. Att trumma för oss själv och för andra i olika former. Trumma inåt såväl som utåt.
Vi kommer att trumma i grupp men också en och en.
Har du redan trumma så är detta ett ypperligt tillfälle att fördjupa ditt samarbete med denna.

Om du inte har någon så kommer det att finnas lånetrummor.
Vi kommer att vara både inomhus och utomhus för olika övningar. Vädret och trummornas humör får bestämma.

Under dessa dagar ger jag 25% rabatt på en trumma åt den som vill köpa sin egen. Det går bra att komma till butiken och köpa eller så tar jag med till kursgården. Allt enl. överenskommelse.

Antal platser 12 och vi startar vid 8 anmälda

Det blir pauser för fika och mat som ni själv tagit med.
Vi är i lokaler som ligger ca 20 minuter (med bil) från Häxans hus och jag hyr dessa över hela helgen så det finns plats för övernattning och kök och detta ingår i kurspriset. Vill du komma redan på fredagskvällen kan detta ordnas men då tillkommer 200:- för boendet.
Mer detaljinfo om detta och exakt var vi ska vara erhålls efter bokning eller som svar på frågor till haxanshus@gmail.com

Din insats är: 3000: - inklusive moms som betalas i två delar. 500: - som är bokningsavgift som garanterar dig en plats och 2500: - som är kursavgiften (ska betalas senast 15/3 2019).

Bokningsavgiften behålls som administrationsavgift vid avbokning. Vid avbokning senare än 14 dagar innan start krävs läkarintyg för återbetalning.

Boka plats hos haxanshus@gmail.com. Ange ditt namn och adress i bokningen, utan dessa uppgifter kan jag inte boka in dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar