30 juli 2014

Oj oj

En hel hög med nytt vackert, underbart doftande trägolv finns i mitt hus. Ibland rusar livet på och det här med butikens utvidgning går nog snabbare än jag vågat tro och hoppas. Hela huset är i förvandling. Jag och Magnus har fått nytt sovrum och vardagsrummet har flyttat till vårt gamla sovrum så nu är butikslokalen in spe tom och det gamla förskräckliga laminatgolvet är upprivet. Jag och min dotter lägger nytt golv på söndag och sen ska jag vara lite kreativ med färgerna på det innan det till sist ska linoljesåpas. Min mage är full av fjärilar och jag kan knappt sitta still. Har hittat fina nya leverantörer av häxiga, Gudinneliga och shamanska ting så jag känner mig som ett barn på julafton. Går runt och ler för mig själv mest hela tiden.



Bildkälla: bilder.alltinggratis.se


Allting gott till er alla// Linda

1 kommentar:

  1. Så spännande :) Ska bli kul att se nya butiken så småningom :)
    Kram!

    SvaraRadera