18 mars 2013

Tacksam

Då var denna helgens hälsomässa i Trelleborg över och jag kan med glädje säga att trots att jag varit sjukare än någonsin i de veckor som gått så kände jag mig helt frisk under hela helgen trots att jag var på mässan i över 8 timmar/dag både lördag och söndag.

Jag är så glad att jag tagit steget att börja ställa ut på alternativmässor. Det ger så otroligt mycket att träffa alla dess otroliga människor på riktigt. En del som är nyfikna och vill ställa frågor och andra som är mer på samma väg, har liknande upplevelser och bara vill prata lite. Att få se dem man talar med i ögonen, det är obetalbart. Jag hoppas att jag kan fortsätta med detta länge.

Eftersom en del av dem jag träffade under helgen berättade att de läser min blogg så vill jag passa på att tacka till er alla fina här. Det var en fröjd att träffa var och en av er och jag hoppas verkligen vi ses igen i framtiden.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar