01 december 2012

Julmässa i hälsans tecken.

Sugen på att köpa lite annorlunda julklappar i år? Eller vill du bara ha en trevlig och avkopplande stund? I vilket fall så tror jag att detta kan bli trevligt:

Söndag 2/12 kl: 14.00-19.00 är det en lite annorlunda julmässa hos Änglakraft på Industrigatan 13B i Ystad. Gratis inträde!

Jag kommer att delta med några av mina saker som dagen till ära kommer att ha lite lägre priser (eftersom jag ju kan ta bort portot) och ser fram emot att träffa så många som möjligt av mina internetvänner i verkliga livet denna dag. Det kommer att vara minst 16 utställare så det finns säkert något för varje inriktning.


Detta är min allra första mässa/marknad med Häxans Hus så jag är minst sagt nervös men samtidigt också full av förväntan. Om allting går som planerat kommer jag sedan att vara på lite olika mässor under nästa år och om detta kommer jag naturligtvis att uppdatera om under tid som kommer.



Hoppas vi ses!


3 kommentarer:

  1. Hej! var kan jag se dina alster,jag sombor förlångt bort för ett mäss-besök! )O( Wynja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mina grejor finns i min webbutik:www.haxanshus.n.nu, det finns en länk dit precis under min "om mig" upptill i höger sida här på bloggen. Häxans Hus webbutiken heter den.

      Och det som är nytt brukar jag lägga upp och visa även på Facebook:www.facebook.com/haxanshusbutiken

      Radera
    2. Oj, så konstig texten blev... Nåja, det går ju att läsa i alla fall.
      Välkommen att titta in.

      Kram Linda

      Radera